مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:052016-02-13سياسي

حمایت توکلی از اصلاح طلبان تا کنار گذاشته شدن انحرافی ها از لیست اصولگریان


هر چقدر زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شود، آرایش سیاسی گروه ها و جناح های سیاسی کشور نیز روشن تر می شود، تا کنون هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب لیست هایی را در برخی از شهر ها و استانهای کشور منتشر کرده اند.

- هر چقدر زمان به برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شود تنور انتخابات نیز گرم تر می گردد، آرایش های سیاسی گرو ها و جناح های مختلف ساسی نیز به طبع این جنب و جوش روشن تر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با اینکه بسیاری از افراد در انتخابات امسال به صورت مستقل وارد کارزار رقابت شده اند اما در این میان بیشترین تحرکات انتخاباتی در بین دو گروه اصلاح طلب و اصول گرا بیش از هر چیز دیگری به چشم می خورد، هر دو جناح در روزهای گذشته سعی کرده اند تا هرطور شده خود را برای رویارویی با همدیگر آماده کنند.

اصول گریان با تشکیل شورای ائتلاف اصول گرا ها و با ارائه لیست های مختلف در شهرهای گوناگون کشور تا کنون توانست یک گام از اصلاح طلبان پیش بیافتند، اما اصلاح طلبان نیز در این ایام بیکار نبوده اند و توانستند با نیروهایی که در دست دارند سازماندهی منسجم تری نسبت به گذشته در بین افراد ایجاد کنند.

اما عده ای درانتخابات امسال نیزهمانند تمام انتخابات گذشته فارغ از هر جناح و گرایش سیاسی قصد ورود مستقل به عرصه رقابت ها را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت توکلی از اصلاح طلبان تا کنار گذاشته شدن انحرافی ها از لیست اصولگریان

حمایت توکلی از اصلاح طلبان تا کنار گذاشته شدن انحرافی ها از لیست اصولگریان