مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 10:112016-02-13بين الملل

گسترش ارتباط با کشورهای اروپایی از طریق تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه کشورهایی هستند که با آنها ارتباط داشتیم اما در پسابرجام این ارتباطات گسترش پیدا کرده است.

- حسین سالارآملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، در خصوص اینکه آیا در تفاهم نامه با کشورهای خارجی تبادل دانشجو وجود دارد یا نه گفت: مسلما در همه این تفاهم نامه ها تبادل دانشجو دیده شده و باید برای افزایش آن کارهای زیادی انجام شود تعداد این تفاهم نامه ها زیاد است و خوشبختانه کشورهای زیادی تمایل دارند تا با ایران تبادل دانشجو داشته باشند.

وی افزود: کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه کشورهایی هستند که با آنها ارتباط داشتیم اما در پسابرجام این ارتباطات گسترش پیدا کرده است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل درباره نسبت تبادل دانشجو گفت: ما در این مسئله مصر نیستیم که حتما دانشجو در مقاطع خاصی فرستاده شود ولی از این بابت خوشحالیم که تبادل دانشجو داریم و برخی از دانشجویان را برای دوره های شش ماهه می فرستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبادل دانشجو در مقطع دکتری نیز انجام می شود که بخشی از تحقیقات خود را عده ای از دانشجویان مایلند در کشورهای دیگر بگذرانند و همین سبب تعامل با کشورهای دیگر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ارتباط با کشورهای اروپایی از طریق تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم

گسترش ارتباط با کشورهای اروپایی از طریق تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم