مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 10:052016-02-13سياسي

تنها راه حل مشکل اشتغال کارآفرینی است


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه کارآفرینان نخبگان جامعه هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه حل مشکل اشتغال در کشور فعالیت های کارآفرینان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) در جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور که در وزارت کار رفاه و امور جتماعی برگزار باشد با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی 22بهمن در سراسر کشور سنگ تمام گذاشتند و حضور خوب و معناداری از خود نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برای دستیابی ملت ایران به خواسته های تاریخی خود یعنی استقلال ، آزادی و پیشرفت اتفاق افتاد، اظهار کرد: حاصل خواسته های مردم در جمهوری اسلامی متبلور شده است و امیدواریم که روز به روز به این آرمان ها نزدیک تر شویم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ایران علاوه بر فرصت های مادی که در اختیار دارد از فرصت های معنوی بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات های پیش رو فرصتی است که برای از بین بردن تهدیدات در اختیار مسئولان قرار می گیرد و مسئولان نیز باید هنر استفاده از این فرصت ها را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل مشکل اشتغال کارآفرینی است

تنها راه حل مشکل اشتغال کارآفرینی است