مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 10:012016-02-13سياسي

تاکتیک دشمن فراموش کردن دوستان وآغوش بازکردن برای شیفتگان داخلی اش است


عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دشمن کاری می کند که دوست داخلی فراموش شده و برای عده ای آغوش باز می کند تا آن ها را شیفته ی خود کند - محمدجواد زارعی، عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به بحث نفوذ و انتخابات آتی گفت: امروزه همه آگاهند که دیگر دشمن نمی تواند از نبرد رو در رو راه به جایی ببرد، ناگزیر به جنگ نرم رو آورده و تفرقه می اندازد تا حکومت کند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما برخلاف سایر انقلاب ها بدون ارتش آزادی بخش و با نیروی های مردمی به ثمر نشست و حتی نظامیان نیز به جریان مردم پیوستند، لذا ریشه محکمی در میان مردم داراست.

برای تهدید انقلاب ما، گزینهٔ نظامی شوخی است، پس برای براندازی آن ابتدا باید ریشه یعنی همدلی و همزبانی مردم را تضعیف کنند.

عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه در طول تاریخ بشریت، تفرقه حربه ای بوده تا به وسیلهٔ آن، دشمنان یک ملت بتوانند یکپارچگی ها را خرد کنند، اظهار داشت: کما اینکه از ابتدای انقلاب این پروژه را کلید زدند و تا حدودی با نفوذ در بین برخی یاران امام و تغییر یا تضعیف مواضع انقلابی گذشته شان، توانستند جام زهر خود را بر نظام بنوشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک دشمن فراموش کردن دوستان وآغوش بازکردن برای شیفتگان داخلی اش است

تاکتیک دشمن فراموش کردن دوستان وآغوش بازکردن برای شیفتگان داخلی اش است