مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 09:552016-02-13بين الملل

تایید نهایی تحریم های جدید علیه کره شمالی توسط کنگره آمریکا


قانونگذاران کنگره آمریکا به اتفاق آرا لایحه ای را برای اعمال دور جدید تحریم ها علیه کره شمالی به خاطر انجام آزمایشات اتمی اخیر این کشور، تایید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، این لایحه برای تصویب باید به امضای باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا برسد.

دور جدید تحریم ها علیه کره شمالی با هدف جلوگیری بیشتر این کشور از دسترسی به منابع مالی برای ساخت و تولید کلاهکهای اتمی و موشکهای دوربرد است.

اد رویس، رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: این لایحه پیامی برای کره شمالی است مبنی براینکه باید در اقدامات خود اصلاحات صورت دهد و باید برنامه اتمی خود را متوقف کند.

این لایحه برای ممانعت این کشور به منظور دسترسی به پول برای ساخت و تولید تسلیحات اتمی و موشک است و در نهایت به ما این مساله را اشاره می کند که تنها راه برای مقابله با برنامه های اتمی کره شمالی اعمال فشار مالی و تحریم های اقتصادی است.

وی ادامه داد: این چهارمین آزمایش اتمی کره شمالی باعث جلب توجه اعضای سنای آمریکا و مجلس نمایندگان شده است مبنی براینکه سیاست صبر و تحمل در قبال این کشور دیگر کارساز نیست و باید اقدامی دیگر انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی تحریم های جدید علیه کره شمالی توسط کنگره آمریکا

تایید نهایی تحریم های جدید علیه کره شمالی توسط کنگره آمریکا