مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 09:552016-02-13ورزشي

ارایه نتایج طرح نیازسنجی سمن ها به ستاد ساماندهی امور جوانان


سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: نتایج طرح نیازسنجی آموزشی سمن های جوانان در جلسه روز دوشنبه(26 بهمن ماه) ستاد ساماندهی امور جوانان ارایه می شود.

- محمدرضا فضلی در گفت و گو با خبرنگار سرویس جوانان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: جامعه آماری طرح نیازسنجی آموزشی سمن های جوانان دبیران،مسؤلان مالی و روابط عمومی ،بازرسان و افراد فعال 500 سازمان مردم نهاد جوانان فعال در کشور و هدف از اجرای آن تعیین نیازهای آموزشی مشاغل صلی سمن هاست.

سن سه چهارم اعضای مورد بررسی 15 تا 29 سال یعنی جوانان بوده است.

برخی از سمن ها از سال های قبل مشغول فعالیت بوده اند و مدیران آن ها اکنون جوان محسوب نمی شند وی با بیان اینکه سوال های این پژوهش در 22 محور تعیین شده است،گفت: موضوعات فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،علمی،پژوهشی،میراث فرهنگی،ورزش، زنان،حجاب و عفاف و خانواده از جمله محورهایی بوده که سؤال ها بر اساس آن ها تعیین شده است.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان درباره نتایج این پژوهش اظهارکرد: مهمترین نیازهای آموزشی مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان در زمینه های به کارگیری خلاقیت در سازمان های مردم نهاد،کارآفرینی،برنامه ریزی در این سازمان ها،آموزش اصول طراحی و پروژه نویسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه نتایج طرح نیازسنجی سمن ها به ستاد ساماندهی امور جوانان

ارایه نتایج طرح نیازسنجی سمن ها به ستاد ساماندهی امور جوانان