مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 07:552016-02-13سياسي

نقش هوانیروز و پدافند هوایی ارتش در «عملیات والفجر8»


در «عملیات والفجر8» وحشت در خلبانان عراقی آنقدر افزایش یافته بود که حتی یکبار، پس از شلیک موشک و اصابت آن به یک هواپیما،خلبان هواپیمای دیگر دشمن به خیال اینکه او هم مورد اصابت قرار خواهد گرفته است، - در عملیات والفجر8 وحشت در خلبانان عراقی آنقدر افزایش یافته بود که حتی یکبار، پس از شلیک موشک و اصابت آن به یک هواپیما،خلبان هواپیمای دیگر دشمن به خیال اینکه او هم مورد اصابت قرار خواهد گرفته است، هواپیما را رها کرد و به بیرون پرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سیدبهزاد میراحمدی از سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی نقش هوانیروز در عملیات والفجر 8 را بررسی کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس، یکی از گسترده ترین و موفق ترین عملیات های این دوران پرحماسه که انعکاس وسیعی نیز در سطح رسانه های گروهی جهان داشت، عملیات غرورآفرین والفجر 8 بود که در آن نقش ایمان و توکل به خداوند متعال و استفاده صحیح از تمامی امکانات موجود مؤثر در تعیین سرنوشت عملیات به خوبی نمایان است.

حضور نیروهای مخلص بسیجی،پاسدار و ارتشی و فداکاری آنان در این عملیات صحنه هایی مانند عبور از رودخانه اروند که نمونه ای از آنها است را خلق کرد که در طول تاریخ بی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هوانیروز و پدافند هوایی ارتش در «عملیات والفجر8»

نقش هوانیروز و پدافند هوایی ارتش در «عملیات والفجر8»