مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 06:362016-02-13سياسي

مصادره خدمات جمعیت هلال احمر به نفع یک گروه خاص خلاف قانون است


جمعیت هلال احمر یک نهاد خدمت رسان عمومی است و مصادره خدمات جمعیت هلال احمر به نفع یک گروه یا حزب سیاسی خلاف قانون و ماهیت خدمات و وظایف این نهاد است.

- علی قلاوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک"، اظهار داشت: توجه به رشد خدمات حوزه امداد و نجات با توجه به ظرفیت و نیاز شهرستان اولویت نخست این نهاد در اندیمشک است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر یک نهاد سیاسی نیست و تمامی خدماتی که این نهاد به مردم ارائه می دهد حاصل یک برنامه ریزی و بودجه تعیین شده با پیگیری گسترده خانواده این جمعیت و مساعدت دولت است و وامدار فرد یا گروهی نیست.

رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد خدمت رسان عمومی است و مصادره خدمات جمعیت هلال احمر به نفع یک گروه یا حزب سیاسی خلاف قانون و ماهیت خدمات و وظایف این نهاد است.

وی گفت: با هدف توسعه و رشد خدمات معنوی و سخت افزاری حوزه امداد و نجات بیش از 16 میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر شهرستان اختصاص یافته و متناسب با نیاز بخش های مختلف شهری و روستایی در اندیمشک هزینه شده است.

قلاوند بیان کرد: همچنین با هدف رونق امر خیر و جذب کمک های مردمی بیش از 2هزار سبد غذایی میان نیازمندان شهرستان توزیع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال به بیماران صعب العلاج اندیمشک کمک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادره خدمات جمعیت هلال احمر به نفع یک گروه خاص خلاف قانون است

مصادره خدمات جمعیت هلال احمر به نفع یک گروه خاص خلاف قانون است