مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 03:202016-02-12اقتصادي

بهره برداری از 118 مسکن مددجویی کمیته امداد در دهه فجر


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از افتتاح و بهره برداری از 118مسکن مددجویی در ایام دهه فجر خبر داد.

- محسن ولییی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی (ایسنا)، با بیان اینکه 118 واحد مسکونی در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل داده شد، گفت: سه واحد مسکن مددجویی در قالب احداث مسکن شهری و مابقی واحدها در قالب طرح تامین خرید مسکن مددجویان شهری است.

وی افزود: اعتبارات این تعداد واحد مسکونی از محل کمک های مردمی، آورده مددجویان، خیران و نیکوکاران، وام های بانکی و منابع کمیته امداد تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: واحدهای مسکونی مددجویی شهری در شهرستان شهریار به تعداد سه واحد در ایام دهه فجر افتتاح و تحویل متقاضیان واجد شرایط جامعه هدف کمیته امداد استان تهران داده شد.

ولییی همچنین از خریداری 115 واحد مسکن شهری خبر داد و گفت: این اقدام با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و 59 میلیون ریال از محل کمک های مردمی، خیرین، نیکوکاران، آورده مددجویان، وام های بانکی و منابع کمیته امداد تأمین شده است.

وی ادامه داد: از جمعیت حدود 70 هزار خانوار تحت پوشش قریب به 20 هزار خانوار در شهر تهران و شهرستان های استان تهران مستأجر و فاقد مسکن که از این تعداد حدود 12 هزار خانوار در شهر تهران و 8000 خانوار در شهرستان های این استان مستأجر می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 118 مسکن مددجویی کمیته امداد در دهه فجر

بهره برداری از 118 مسکن مددجویی کمیته امداد در دهه فجر