مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 03:012016-02-12سياسي

برجام بهانه ای برای جلوگیری از استکبارستیزی نباشد


معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان بابیان اینکه استکبارستیزی تعطیل شدنی نیست گفت: برجام بهانه ای برای جلوگیری از استکبارستیزی نباشد.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری فرد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مهدی شهر با اشاره به فشار برخی حزب ها و افراد به شورای نگهبان اظهار داشت: مسئله نفوذ بسیار مهم و جدی است و دشمن به برخی از دوستانش در داخل دل بسته و مقام معظم رهبری بارها نسبت به نفوذ دشمنان هشدار داده اند.

معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان با بیان اینکه نفوذ مدنظر آمریکایی ها نفوذ در ساختارهای جمهوری اسلامی است تصریح کرد: نفوذ در ساختارهای جمهوری اسلامی خصوصاً ساختارهای قانون گذاری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نهادهای تصمیم گیر از برنامه های جدی دشمنان بوده که با راهبرد نیرو سازی آنان این استراتژی را عملی می کنند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان این است که افرادی را که از منظر سیاسی استحاله شدند و تفکر غرب گرایی دارند و خیلی به دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند نیستند را وارد نهاد قانون گذاری کشور کنند افزود: شورای نگهبان به سبب وظیفه ای که از جنبه قانونی و شرعی را داراست وظیفه حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی را دارد و نباید اجازه بدهند که افرادی را دارای تفکرات این چنینی هستند و نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام بهانه ای برای جلوگیری از استکبارستیزی نباشد

برجام بهانه ای برای جلوگیری از استکبارستیزی نباشد