مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 01:362016-02-12سياسي

اولویت مجمع اصولگرایان اصفهان، تعهد و وفاق به لیست 5 نفره است


اولویت مجمع اصولگرایان، تعهد و وفاق به لیست 5 نفره، تا پایان است و هیچ یک از 5 کاندیدای معرفی شده، در لیست های دیگر حضور نخواهند داشت.

- کمال حیدری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به انتشار لیست های مختلف اصولگرایی و قرار دادن نام چهره های مجمع اصولگرایان اصفهان در این لیست اظهار داشت: پنج نفر چهره حاضر در لیست مجمع اصولگرایان اصفهان با یکدیگر میثاق و تعهد بستند که در لیست دیگری به نام اصولگرایی نخواهند بود و ما نیز مثل بقیه دوستان از این موضوع، پیروی می کنیم.

وی بیان کرد: یکی از عمده دغدغه های مجمع اصولگرایان آن است که پنج نفر حاضر در این لیست، تا پایان با یکدیگر همکاری کنند زیرا این چهره ها بسیار از نظر تخصص ها اقناع کننده بوده و به یکدیگر نزدیک هستند بنابراین باید با تعهد با یکدیگر، تا آخر وفاق را حفظ کنند.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: اگر ما در میان خودمان با یکدیگر هماهنگ نباشیم و اولویت های اصفهان را با یکدیگر هماهنگ نکنیم و هم صدا نباشیم، زحمات به نتیجه نمی رسد بنابراین دوستان تعهد دارند که بعد از انتخابات مجلس نیز تا انتها با یکدیگر باشند و خردجمعی را برای رفع مشکلات استان مد نظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجمع اصولگرایان اصفهان، تعهد و وفاق به لیست 5 نفره است

اولویت مجمع اصولگرایان اصفهان، تعهد و وفاق به لیست 5 نفره است