مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 00:362016-02-12فرهنگي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


هر آنچه در نشست مونیخ درباره سوریه گذشت؛ اولین اظهار نظر پرویز پرستویی پس از دریافت سیمرغ و پرسپولیس با عبور از فولاد سوم شد؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار نیروهای کرد سوریه روز گذشته (پنج شنبه) فرودگاه و شهرک منغ در استان حلب سوریه را از کنترل تروریست های جبهه النصره خارج کردند.

اولین اظهار نظر پرویز پرستویی پس از دریافت سیمرغ" پرویز پرستویی دیشب پس از از دریافت پنجمین سیمرغ بلورین خود از جشنواره فیلم فجر در این باره اظهارنظر کرد.

سراسیمگی سعودی ها از نفوذ موشک های پیشرفته یمنی در سامانه پدافند هوایی عربستان" شلیک چندین فروند موشک پیشرفته بالستیک قاهر 1 نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به سایت های نظامی عربستان در روزهای اخیر، وزیر جنگ عربستان را به منطقه مرزی جیزان کشاند.

ابوبکر البغدادی زنده است و در فلوجه سخنرانی کرده است" روزنامه انگلیسی تایمز با انتشار تصاویری از زنده بودن سرکرده داعش خبر داد.

ارتفاعات ضهره القرعه ، ضهره القندیله و الطاموره در حلب آزاد شد" نیروهای مقاومت موفق شدند ارتفاعات ضهره القرعه ، ضهره القندیله و الطاموره را که در استان حلب قرار دارد آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته