مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 20:402016-02-12بين الملل

اعزام کماندوهای عربستان و امارات برای آزادی سازی رقه به سوریه


زیر دفاع آمریکا که در مقر ناتو در بروکسل صحبت می کرد گفته است که ما می خواهیم این فرصت را در اخیتار کشورهای عربی قرار دهیم تا آنان بتوانند سرزمین شان را از داعش پس بگیرند، - آمریکا کاملا اطمینان دارد که عربستان سعودی و امارات متحده عربی کماندوهایشان را به سوریه خواهند فرستاد تا با داعش در سوریه مبارزه کنند.

این جملاتی است که وزیر دفاع آمریکا کاترین اشتون بر زبان آورده است و معنای ساده آن موافقت عملی آمریکایی ها برای ورود نیروهای عربی به سوریه تحت پوشش مبارزه با داعش است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک وزیر دفاع آمریکا که در مقر ناتو در بروکسل صحبت می کرد همچنین گفته است که ما می خواهیم این فرصت را در اخیتار کشورهای عربی قرار دهیم تا آنان بتوانند سرزمین شان را از داعش پس بگیرند، وی به ویژه اشاره کرده است که این نیروها به شهر رقه خواهند رفت و برای بازپس گیری شهر رقه از داعش های تلاش خواهند کرد.

اشتون که روز جمعه هم دیداری با مقامات اماراتی برگزار کرده بود افزود که این دو کشور همچنین در حملات ائتلاف به رهبری آمریکا به سوریه همچنلن شرکت خواهند داشت .

وزیر دفاع آمریکا همچنین اشاره کرده است که در دیداری که با وزیر دفاع عربستان که در بروکسل داشته است، اطمینان یافته است که عربستان سعودی نیز مایل است در قالب ائتلاف به رهبری آمریکا نیروهایش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کماندوهای عربستان و امارات برای آزادی سازی رقه به سوریه

اعزام کماندوهای عربستان و امارات برای آزادی سازی رقه به سوریه