مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 19:162016-02-12ورزشي

کمالوند: برای فوتبال آذربایجان متأسفم/گسترش فولاد را آسیایی می کنم


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای فوتبال آذربایجان متأسفم که برای کشاندن هواداران به استادیوم به دنبال رایگان کردن بازی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا بازی سختی است چون تیم حریف در شرایطی قرار دارد که فقط برای کسب 3 امتیاز می جنگد.

وی افزود: بر خلاف تیم حریف که برای برد به زمین می آید ما در خانه بازی می کنیم و با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی تلاش می کنیم یک بازی شجاعانه انجام داده و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: در بازی گذشته مقابل سیاه جامگان چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و تا به این لحظه هم هنوز از شرایط آنان برای دیدار مقابل ملوان اطلاعی نداریم.

کمالوند تصریح کرد: در جلسه فنی پیش از بازی که با کادر پزشکی تیم برگزار می کنیم وضعیت این بازیکنان مشخص می شود اما فکر می کنم حداقل 3 نفر از آنان به بازی فردا برسند.

کمالوند با اشاره به دلیل غیبت بازیکنان تیمش در دیدارهای گذشته، خاطرنشان کرد: محمد نصرتی، مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ما نیستند اما سامان نریمان جهان چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوند: برای فوتبال آذربایجان متأسفم/گسترش فولاد را آسیایی می کنم

کمالوند: برای فوتبال آذربایجان متأسفم/گسترش فولاد را آسیایی می کنم