مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 17:052016-02-12سياسي

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن عظمت و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند


ملت ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22بهمن عظمت و عزت خود را که ثمره ایمان، اتحاد و بصیرت است به رخ جهانیان کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه 23 بهمن ماه شهر یاسوج افزود: ملت شریف ایران در حماسه انتخابات هفتم اسفند ماه با حضور حداکثری برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات خود اضافه خواهند کرد و مشت محکم دیگری به دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی بیان کرد: از تک تک مردم انقلابی، ولایتمدار، سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز 25 بهمن ماه که مصادف است با صدور حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده شیطانی خاطرنشان کرد: سلمان رشدی از طرف یهودیان دستمزد گرفت و کتابی شیطانی در هتک حرمت اسلام و قرآن نوشت.

حسینی ضمن تبریک ولادت زینب کبری به همه مسلمانان و به ویژه پرستاران فداکار تصریح کرد: زندگی حضرت زینب (س) این بانوی بزرگ در ابعاد مختلف افتخار است و در عاشورا شرکت کرد، انتقال دهنده پیام عاشورا و ادامه دهنده راه شهید کربلا(امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن عظمت و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن عظمت و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند