مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:362016-02-12سياسي

امام جمعه پارس آباد: مردم هیچ وقت صحنه انقلاب را خالی نمی گذارند


مردم در صحنه های مختلف نشان دادند که هیچ وقت صحنه دفاع از انقلاب را خالی نمی گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد اظهار کرد: همانطوری که مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هیچ وقت صحنه دفاع از انقلاب را خالی نمی گذارند در روز 7 اسفند نیز با حضور حداکثری خود به همه اعلام خواهند کرد که این انقلاب هیچ وقت به مسیر انحراف و انحطاط نمی رود.

وی با بیان اینکه مشروعیت و مقبولیت نظام در سایه حضور مردم است و این حضور بارها در 37 سال گذشته تکرار شده است، افزود: حضور با شکوه ملت در راهپیمایی دیروز روشن ترین پیام برای همه مستکبران و مستبدان روزگار است که حقیقت پیام این انقلاب را درک کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با یادآوری اینکه در این 37 سال با همه مرارت ها و دشواری هایی که به این ملت تحمیل شده است اما مردم ما ایستاده و مقاوم همواره در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شده اند، ادامه داد: ملت ایران هیچ وقت به آمریکا و ایادی کفر اعتماد نکرده و نخواهد کرد.

رشادی بزرگترین پیام اجرای برجام را تکیه بر توانمندی های داخلی و دور شدن از امیدواری های واهی دشمنان توصیف کرد و یادآور شد: این ملت نه تنها واهمه ای از تحریم و تهدید دشمن ندارند بلکه در صحنه خلق حماسه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: مردم هیچ وقت صحنه انقلاب را خالی نمی گذارند

امام جمعه پارس آباد: مردم هیچ وقت صحنه انقلاب را خالی نمی گذارند