مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:212016-02-12سياسي

جنجال های انتخاباتی مسئولان را از خدمت به مردم دور نکند


مسئولان استان باید همواره به وظایف و خدمت رسانی به مردم توجه داشته باشند و اجازه ندهند که جنجال های انتخاباتی آن ها را از وظایفشان دور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: انتخابات پیش رو بسیار اهمیت دارد و کاندیداها باید با برنامه در این انتخابات حضورداشته باشند.

یعقوبی بابیان اینکه شعور و بصیرت مردم بسیار بالا است افزود: کاندیداها باید بدانند که مردم به عکس و قیافه رأی نمی دهند بلکه به برنامه و عملکرد آن ها رأی خواهند داد.

وی تصریح کرد: ریخت وپاش های اضافه و عکس باران کردن درودیوار شهر و روستا چیزی جز خرج اضافه نیست و بهتر است نامزدهای انتخاباتی راه های درست تری مانند تشریح برنامه ها برای مردم را انتخاب کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به حضور گسترده و پرشور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی و جشن بزرگ انقلاب نشان دادن که پشتوانه محکم و خوبی برای انقلاب اسلامی هستند.

یعقوبی اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان که کمتر از 37 سال سن داشته اند نشان می دهد که این میوه شیرین ثمره انقلاب اسلامی است و جوانان و نوجوانان ما خوب نعمت انقلاب اسلامی را درک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال های انتخاباتی مسئولان را از خدمت به مردم دور نکند

جنجال های انتخاباتی مسئولان را از خدمت به مردم دور نکند