مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:202016-02-12سياسي

امام جمعه بجنورد: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند


کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سفره ای بود که امام راحل با مجاهدت های خود آن را برای ملت ما گسترانید، افزود: 37 سال از آن زمان گذشته و تعدادی از افراد از این سفره بهره برده اند اما نسبت به آن بی اعتنایی کردند که ما این دسته از افراد را بی ادب و بی تفاوت نامگذاری می کنیم.

وی ادامه داد: دسته دوم به برکت این سفره به نان و نوایی رسیدند اما پشت به انقلاب کردند که منافقان از جمله این افراد می باشند.

وی اظهار کرد: دسته سوم مردم حق شناس و نعمت شناس هستند که هر ساله به منظور تشکر از این نعمت در عرصه های مختلف سیاسی حاضر می شوند.

یعقوبی تاکید کرد: مردم ایران هم اکنون به علت سپری کردن کوران های مختلف مشکلات، همچون جنگ تحمیلی پخته شده اند و از تهدیدهای مختلف دشمنان هیچ گونه هراسی ندارند.

وی با تشکر از مردم این استان که حضور باشکوهی را در راهپیمایی دیروز داشتند، توضیح داد: ملت ایران دارای انگیزه ایمانی هستند، 37 سال از این انقلاب می گذرد اما بسیاری از افرادی که در روز گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده بودند، سن آن ها به 37 سال نمی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بجنورد: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند

امام جمعه بجنورد: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات از اسراف خودداری کنند