مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:152016-02-12دانش

جامعه نیازمند رسانه های آزاد، مستقل و متنوع است


امروز شاهد ضعف رسانه های رسمی و سنتی در جامعه هستیم و وقتی رادیو و تلویزیون، کارکرد خاص و محدودی دارند و به ساختار سیاسی وابسته اند، مردم امکان گفتن حرف خود را در رسانه ها نمی یابند و نمی توانند صدای خود را از آنها بشنوند.

- رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی که مسئولیت هیأت علمی و کمیته داوران هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه را نیز بر عهده دارد، در آستانه برگزاری این جشنواره گفت: امروز شاهد ضعف رسانه های رسمی و سنتی در جامعه هستیم و وقتی رادیو و تلویزیون، کارکرد خاص و محدودی دارند و به ساختار سیاسی وابسته اند، مردم امکان گفتن حرف خود را در رسانه ها نمی یابند و نمی توانند صدای خود را از آنها بشنوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرنوشت وبه نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر محمد مهدی فرقانی افزود: به دلیل همین خلاء، مردم به ظرفیت هایی که به تازگی شکل گرفته روی می آورند، چون دارای تریبونی شده اند که ابزاری برای بیان نظرات آنهاست.

وی تآکید کرد: به عنوان نمونه، وقتی مردم مشاهده می کنند که صنعت خودرو، هر قدر هم که ناکارآمد باشد، باز مورد حمایت دولت است و آنها همچنان مجبور به تحمل خودروهای بی کیفیت و خدمات ضعیف پس از فروش هستند و دست آنها به جایی بند نیست، به مشارکت در فضاهای مجازی تشویق می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نیازمند رسانه های آزاد، مستقل و متنوع است

جامعه نیازمند رسانه های آزاد، مستقل و متنوع است