مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:012016-02-12اقتصادي

آزادی 32 زندانی با یک میلیارد تومان


هنوز جزییاتی از نام و نشان یک خیر تهرانی به نام «خیر اربعین» منتشر نشده اما وی برای دومین بار با واریز یک میلیارد تومان، زمینه آزادی 32 زندانی را فراهم کرد.

- هنوز جزییاتی از نام و نشان یک خیر تهرانی به نام خیر اربعین منتشر نشده اما وی برای دومین بار با واریز یک میلیارد تومان، زمینه آزادی 32 زندانی را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" ، آذر ماه سال جاری بود که محسن نصیری رییس انجمن حمایت از زندانیان در با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خبر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی با واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود.

این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که 21 زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند.

حالا این خیر ناشناس که به نام خیر اربعین معروف شده با واریز یک میلیارد و 88 میلیون تومان 10 زندانی را به مناسبت مبعث رسول (ص) و 22 زندانی را در ایام دهه فجر آزاد کرده است.

گفته می شود این بار اولویت آزادی با کودکان زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 32 زندانی با یک میلیارد تومان

آزادی 32 زندانی با یک میلیارد تومان