مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 14:512016-02-12اجتماعي

افزایش غلظت آلاینده های هوای تهران در ساعات آینده


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران از روند رو به افزایش غلظت آلاینده های هوای این کلانشهر ( ذرات معلق کمتر از 2 و نیم میکرون ) در ساعات آینده خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رستگاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، میانگین شاخص کیفیت هوا برای ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران را در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز را 93 دانست و گفت: براین اساس هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.

وی با بیان اینکه میزان غلظت آلاینده های هوای تهران از ساعت 8 صبح امروز رو به افزایش است از افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند خواست حتی المقدور از فعالیت های شدید بدنی در فضای باز خودداری کنند.

رستگاری غلظت آلاینده های شهر تهران را در ساعت 11 امروز 117 اعلام کرد و گفت: با توجه به ادامه پایداری هوا براساس گزارش های سازمان هواشناسی و افزایش غلظت آلایندگی ها ، هوای تهران فردا در شرایط ناسالم قرار می گیرد.

وی شدت وزش باد در کلانشهر تهران را در ساعت مخابره این خبر 8 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: برای اینکه آلودگی هوای تهران برطرف شود باید این سرعت به حداقل 9 کیلومتر در ساعت برسد .

رستگاری درباره ضرورت جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا نیز گفت: این جلسه با توجه به غلظتی که هم اکنون در شهر تهران وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده های هوای تهران در ساعات آینده

افزایش غلظت آلاینده های هوای تهران در ساعات آینده