مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 13:052016-02-12دانش

دانشگاه ها حلّال مشکلات جامعه نیستند


رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، ارتباط بین جامعه و دانشگاه وجود ندارد و یا در برخی موارد بسیار اندک است، - گفت: به طور کلی دانشگاه حلال مشکلات جامعه نیست و این ارتباط ضعیف است.

فرهنگ میزانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، با اشاره به اینکه ارتباط بین دانشگاه، صنعت و بخش کشاورزی مطلوب نیست، اظهار کرد: این عدم ارتباط تنها در مورد دانشگاه پیام نور و استان قزوین صدق نمی کند، بلکه عدم ارتباط صنایع و کشاورزی و ارتباط علمی بین بخش های مختلف جامعه به طور کلی خوب نیست.

وی افزود: شاید موردی و گذرا مشکلات جامعه توسط دانشگاه حل شده باشد، ولی این موضوع در تمام دوران و به طور عام وجود نداشته و ندارد.

میزانی مشکل جدی موجود در جامع را عدم تطبیق کار و رشته تحصیلی دانست و تصریح کرد: این عدم تطابق می تواند مشکلات بسیار جدی را بوجود آورد که حل آن نیازمند عزم جدی مسئولان است.

رییس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه دانشجوی فارغ التحصیل، مهارت های بازار کار را ندارد و به طور عام فارغ التحصیلان تمام دانشگاه های کشور تئوری محور هستند، اضافه کرد: این دانشگاه اقدام به برگزاری دومین دوره ی آموزش مهارت های تکمیلی ویژه ی دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت ورود جدی به بازار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها حلّال مشکلات جامعه نیستند

دانشگاه ها حلّال مشکلات جامعه نیستند