مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 10:562016-02-12بين الملل

اوباما و نتانیاهو احتمالا ماه آینده بر سر پیمان دفاعی به توافق می رسند


سفیر آمریکا در اسراییل روز پنجشنبه تاکید کرد: باراک اوباما و بنیامین نتانیاهو احتمالا ماه آینده در واشنگتن دیدار خواهند کرد و قرارداد مربوط به کمک نظامی واشنگتن به تل آویو را نهایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از رویترز، در حالی که اختلافات زیادی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر پیمان جدید نظامی و اعطای کمک های نظامی واشنگتن طی سال های آینده وجود داشته، سفیر آمریکا اکنون از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن طی ماه آینده و نهایی شدن این پیمان نظامی خبر داده است.

اختلافات بین آمریکا و اسراییل بر سر توافقنامه جدید کمک دفاعی همچنان ادامه دارد و این اختلافات در دور جدید مذاکرات که اخیرا انجام شده، بیش از گذشته نمایان شده است.

روابط تل آویو و واشنگتن به خاطر توافق هسته ای قدرت های جهانی به رهبری آمریکا با ایران، با تنش های زیادی روبرو شده است.

رسانه های خبری اسراییل نیز اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو در نشست کابینه رژیم صهیونیستی گفته است: اگر نیازهای امنیتی اسراییل به خوبی تامین نشود، تل آویو منتظر رییس جمهور بعدی آمریکا خواهد ماند.

آمریکا هر سال 3 میلیارد دلار کمک نظامی در اختیار اسراییل قرار می دهد و اعتبار پیمان امنیتی بین دو طرف در سال 2018 میلادی به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما و نتانیاهو احتمالا ماه آینده بر سر پیمان دفاعی به توافق می رسند

اوباما و نتانیاهو احتمالا ماه آینده بر سر پیمان دفاعی به توافق می رسند