مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 05:402016-02-12بين الملل

جان کری: در جبهه انساندوستانه و در موضوع توقف خصومت ها پیشرفت داشتیم


وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری در مونیخ گفت :در نتیجه گفتگوهای مونیخ، در زمینه دسترسی انساندوستانه و توقف خصومت ها، پیشرفت بدست آمد.

جان کری در ادامه نشست خبری مشترک با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در مونیخ گفت: پاییز گذشته ، گروه بین المللی حمایت از سوریه با حس مشترک مسئولیت در قبال کابوسی که مردم سوریه برای مدت زیادی متحمل شدند، دور هم جمع شدند .

ما در ماه دسامبر روی تعهداتی توافق کردیم که( این توافق) به صورت قاطع مورد حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفت که هدف آن خاتمه دادن به جنگ بود.

روشن است که این کار سخت و دشوار بوده است، همه این را درک می کنند.

این تلاش در سازمان ملل، منجر به مذاکرات خاص بین طرف های سوری تحت حمایت سازمان ملل شد که تحت نظارت استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه انجام می شود.

همه می دانند که همزمان با وخیم شدن وضعیت میدانی در سوریه ، گفتگوها نیز به علت نگرانی ها درباره میزان خشونت ها ، خاتمه یافت.

استفان دی میستورا عاقلانه این روند را به تاخیر انداخت.

جان کری افزود: در این مقطع زمانی ، درک بسیاری از اعضا این بود که رژیم بشار اسد با وادار کردن به تسلیم از طریق گرسنه نگه داشتن ، مشغول نقض قانون بین الملل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری: در جبهه انساندوستانه و در موضوع توقف خصومت ها پیشرفت داشتیم

جان کری: در جبهه انساندوستانه و در موضوع توقف خصومت ها پیشرفت داشتیم