مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 03:112016-02-11اقتصادي

افزایش تولید گاز به روزانه 1 میلیارد مترمکعب تا سال 1400


معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که جایگاه ایران در تولید نفت و گاز متناسب با ذخایر هیدروکربوری ما نیست، گفت: ایران مصمم به توسعه صنعت نفت و گاز خود در پساتحریم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، امیرحسین زمانی نیا در نشست مشترک هیئت ایتالیایی با شرکتهای ایرانی ضمن اشاره به نزدیکی تمدن دو کشور و همچنین سوابق همکاری در بخش نفت و گاز، تصریح کرد: صنعت نفت ایران نیازمند سرمایه گذاری، انتقال فناوری و مدیریت در بخشهای مختلف این صنعت در پساتحریم است.

وی به نقش مهم ایران در منطقه اشاره کرد و با تاکید بر این که ایران بخشی از راه حل مشکلات منطقه است، یادآور شد: ایران ثبات سیاسی، امنیتی و دموکراسی دارد و به عنوان یک بازیگر گروهی در صحنه بین المللی، برای بازگشت ثبات به منطقه تلاش می کند.

به گفته معاون وزیرنفت، با توجه به ثبات سیاسی و امنیتی در کشور ایران مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است.

زمانی نیا با بیان این که ایران نیازمند بیش از صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنعت نفت است، تصریح کرد: امیدواریم ایتالیا بتواند بخشی از این سرمایه را تامین و در ایران سرمایه گذاری کند.

وی با بیان این که پروژهای EOR , IOR اولویت ایران در سرمایه گذاری است به مصرف بالای انرژی در ایران اشاره کرد و افزود: ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید گاز به روزانه 1 میلیارد مترمکعب تا سال 1400

افزایش تولید گاز به روزانه 1 میلیارد مترمکعب تا سال 1400