مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 00:302016-02-11فرهنگي

اجمالی/ نسل تازه پرونده ی فیلم فجر را بست


جشنواره ی فیلم فجر با اهدای 9 سیمرغ به فیلم «ابد و یک روز» و 4 سیمرغ به «ایستاده در غبار» در حالی به پایان رسید که جوایز اصلی را نسل جدید یا به تعبیری نسل تازه سینمای ایران دریافت کردند.

- جشنواره ی فیلم فجر با اهدای 9 سیمرغ به فیلم ابد و یک روز و 4 سیمرغ به ایستاده در غبار در حالی به پایان رسید که جوایز اصلی را نسل جدید یا به تعبیری نسل تازه سینمای ایران دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، در این مراسم که 22 بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد،سیمرغ مردمی جشنواره ی فیلم فجر در حالی به ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی اهدا شد که این فیلم از سوی هیات داوران در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو نیز جوایز اصلی را گرفت.

اولین ساخته ی سینمایی سعید روستایی که سابقه ی ساخت فیلم کوتاه را دارد،در بخش سودای سیمرغ ، سیمرغ بهترین چهره پردازی،تدوین، نقش مکمل مرد و زن،فیلم نامه، کارگردانی و همچنین در بخش نگاه نو سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را گرفت.

ایستاده در غبار مهدویان نیز علاوه بر دریافت سیمرغ بهترین فیلم جشنواره؛ سیمرغ جلوه های ویژه میدانی،طراحی صحنه و لباس را در بخش سودای سیمرغ و جایزه ویژه کارگردانی را در بخش نگاه نو دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ نسل تازه پرونده ی فیلم فجر را بست

اجمالی/ نسل تازه پرونده ی فیلم فجر را بست