مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 21:402016-02-11ورزشي

سپاهان – سایپا؛ فرار از رتبه دو رقمی؟


تیم های سپاهان و سایپا در حالی در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که هر دو بازی های قبلی خود را با شکست از سر گذرانده بودند و اکنون برای جبران امتیاز از دست داده خود به مصاف یکدیگر می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، سپاهانی ها بعد از دو بازی سنگین خارج از خانه در دیدار هفته بیستم خود به اصفهان باز می گردد تا با پیروزی در مقابل نارنجی پوشان جبران امتیازات از دست رفته در بازی های قبلی کند.

* بازی رفت این دو تیم، آخرین دیداری بود که احسان حاج صفی برای سپاهانی ها به میدان رفت، دیداری که درخشش قابل توجهی در آن داشت و سپس از جمع اصفهانی ها جدا شد و به آلمان و تیم فرانکفورت رفت تا در آنجا به دوران بازیگری خود ادامه دهد.

* دیدار رفت این دو تیم در لیگ پانزدهم در تهران و در ورزشگاه دستگری با دو گل به سود اصفهانی ها به پایان رسید.

* هر دو تیم در دیداری قبلی خود به توفیقی دست نیافتند، سایپا بازی هفته نوزدهم خود را با یک گل به استقلال خوزستان واگذار کرد و سپاهانی ها نیز در اهواز نتیجه را به فولادی ها باختند، تا این بازی را هر دو تیم برای جبران مافات به میدان بیایند.

* دو تیم تاکنون 29 بار به مصاف یکدیگر رفتند، سپاهانی ها در 12 دیدار به پیروزی رسیدند، 8 بازی به سود سایپا به پایان رسید و 9 مصاف دو تیم نیز با تساوی به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان – سایپا؛ فرار از رتبه دو رقمی؟

سپاهان – سایپا؛ فرار از رتبه دو رقمی؟