مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-11سياسي

قدردانی ائتلاف اصولگرایان استان یزد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و باشکوه مردم قهرمان و ولایتمدار یزد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی و تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در متن بیانیه شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد آمده است: بار دیگر حماسه عظیمی از وحدت و همبستگی ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن رقم خورد و عمق ارادت و دلبستگی مردم عزیز این مرز و بوم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان(ره) به اثبات رسانید.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار و غیور استان دارالعباده یزد نیز همگام با آحاد مردم قهرمان ایران، با حضور حماسی و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را گرامی داشته و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) لبیکی از عمق جان گفتند.

بیانیه شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد می افزاید: شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد ضمن قدردانی از این حضور حماسی و دشمن شکن، در برابر اقیانوس باعظمت و خروشان ملت رشید ایران در دفاع از ارزشهای متعالی اسلامی و انقلابی خویش، سر تعظیم فرود آورده و سپاسگزاری خود را به پیشگاه مردم فهیم و همیشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم یزد تقدیم می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ائتلاف اصولگرایان استان یزد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

قدردانی ائتلاف اصولگرایان استان یزد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن