مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 16:012016-02-11سياسي

امام جمعه محمودآباد: رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است


رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه های مختلف ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از محمودآباد، حجت السلام سیدداود موسوی در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن 94 در این شهرستان، اظهار کرد: امروز روز مبارکی برای مرد و زن ایرانی است، زیرا تحقق همه آرزوها و آمال انبیا و اولیای الهی است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود حماسه آفریدند، افزود: دنیا به نظاره نشسته بود که آیا ایرانی به عهدی که با امام روح الله و شهدا بسته است، عمل می کند یا خیر، و شما قلب امام زمان (عج) و روح امام و شهدا را شاد کردید.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: شما مردم همان گونه که امام راحل ابهت آمریکا را شکست، امروز بار دیگر دست به این اقدام زدید، با انقلاب خود لرزه بر اندام استکبار و ابرقدرت ها انداختید، درود بر شما مردم که بعد از 38 سال با همه ناملایمات و دغدغه ها و مشکلات در این حماسه ملی حاضر شدید.

موسوی با بیان اینکه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب است، خاطرنشان کرد: به دستاوردهای یک سال اخیر نگاه کنید، قدرت نمایی ارتش و سپاه و آن شهر موشکی را ببینید که لرزه بر اندام دشمن انداخت و ابهت او شکسته شد، همه این ها به پشتیبانی ملت بزرگ ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه محمودآباد: رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است

امام جمعه محمودآباد: رمز ماندگاری انقلاب، حضور مردم در صحنه است