مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-11سياسي

فرماندار کهگیلویه: مشارکت حداکثری مردم پوزه دشمن را به خاک می مالد


هر چه مشارکت مردم در عرصه های مختلف بیشتر باشد دشمن روی ایران حساب دیگری باز می کند.

- " از کهگیلویه، علی پوزش ظهر امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان 22 بهمن ماه در دهدشت اظهار کرد: مردم بیش از یک قرن است که برای استقرار و پایداری حاکمیت اسلامی مبارزه می کنند.

وی با بیان این که راه امام (ره) مبارزه با استعمار و سلطه بیگانگان بود، افزود: استقرار حکومت جهانی اسلامی آرمان اصلی امام و انقلاب است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام راحل به عظمت و شکوه رسیده است و در جهان به عنوان یک قدرت می درخشد.

پوزش القای خودباوری و اعتماد به نفس را از ارمغان های امام و شهیدان دانست و تصریح کرد: ملت ما زیر بار ظلم استکبار نرفت و به پیروی از آرمان های والای اسلام راه انقلاب را در پیش گرفت.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است، افزود: باید همواره در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرده و احکام نورانی اسلام را دنبال کنیم.

فرماندار کهگیلویه انتخابات مهم هفتم اسفندماه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم همیشه در صحنه همان طور که با حضور خود در دوران انقلاب حماسه جاودان آفریدند در انتخابات پیش رو نیز حماسه آفرینی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کهگیلویه: مشارکت حداکثری مردم پوزه دشمن را به خاک می مالد

فرماندار کهگیلویه: مشارکت حداکثری مردم پوزه دشمن را به خاک می مالد