مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 13:552016-02-11سياسي

فجر دشمن شکن / پایان راهپیمایی کرمان با سخنرانی وزیر دادگستری


در دیگر شهرستانها، شهرها و بخشهای استان کرمان نیز راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد - راهپیمایی با شکوه مردم کرمان در بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با صدور قطعنامه ای 13 بندی و سخنرانی وزیر دادگستری پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ راهپیمایان کرمانی که حرکت خود را راس ساعت 9 و نیم صبح از چهارراه طالقانی آغاز و با عبور از خیابانهای فلسطین ، بسیج ، شورا و عباسپور در میدان عاشورای شهر کرمان تجمع کرده بودند در قطعنامه پایانی خود بر ضرورت هوشیاری همگان در مقابل توطئه دشمنان به خصوص امریکا برای نفوذ در ارکان کشور تاکید کرده و از دولت خواستند در اجرای برجام مراقب رفتارهای فریبکارانه طرفهای غربی باشد.

در این قطعنامه همچنین از توسعه صنایع دفاعی کشور و غیرقابل مذاکره بودن آنها حمایت و از اقدام نیروی دریایی سپاه در توقیف قایقهای متجاوز ارتش امریکا در آبهای سرزمینی ایران تقدیر شده است.

راهپیمایان کرمانی همچنین جنایات آل سعود و متحدان غربی اش را برضد مردم یمن ؛ بحرین و سوریه محکوم کرده و حمایت خود را از مبارزات محور مقاومت در مقابله با تروریستهای تکفیری صهیونیستی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر دشمن شکن / پایان راهپیمایی کرمان با سخنرانی وزیر دادگستری

فجر دشمن شکن / پایان راهپیمایی کرمان با سخنرانی وزیر دادگستری