مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 12:012016-02-11سياسي

استقلال و عظمت ملت ایران تداوم می یابد


نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اردبیل با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که عزت و استقلال ایران اسلامی تداوم می یابد.

- مصطفی افضلی فرد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل "اظهار داشت: مردم ولایتمدار اردبیل با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند در سایه پیروی از ولایت فقیه وحدت و همبستگی ایران انکارناپذیر بوده و تداوم می یابد.

وی با اشاره به اینکه استکبار و دشمنان جهانی همواره از پیشرفت ها و اقتدار ملت ایران هراس داشته اند، بیان کرد: ملت ایران همیشه هوشیار بوده و با حضور بی وقفه خود در صحنه های حساس کشور نقشه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با جان و دل در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی کوشا بودیم چرا که امام خمینی(ره) این دستاورد بزرگ را برای ما به ارمغان آورد و ما باید از این ارزش ها حفاظت کنیم و جان خود را در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گذاشته ایم چرا که به برکت این پیروزی امنیت و اقتدار کشورمان در دنیا مثال زدنی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال و عظمت ملت ایران تداوم می یابد

استقلال و عظمت ملت ایران تداوم می یابد