مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 09:452016-02-11ورزشي

برگزاری جشن انقلاب در اردن


جشن سی و هفتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در امان پایتخت اردن هاشمی با پیام تبریک ملک عبدالله دوم پادشاه اردن به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و با حضور و شرکت گسترده شخصیت های سیاسی، - پارلمانی، فرهنگی، مذهبی، دینی، حزبی وهمچنین مقامات مسئول و روسای گروه های مقاومت فلسطینی ‎در اردن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، در این مراسم با شکوه که شمار زیادی از مقامات، سفرا و دیپلمات های کشورهای خارجی مقیم اردن و همچنین ایرانیان مقیم حضور داشتند، مجتبی فردوسی پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن، از میهمانان استقبال کرده و طی سخنانی با برشمردن دستاوردهای شگرف و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران ، بر تعمیق و تقویت روابط و مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم نیز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر کشورمان و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

سفیر کشورمان که در جمع کثیر و کم سابقه میهمانان و حضور قابل توجه بازرگانان و مدیران شرکت های اردنی سخن می گفت بخشی از سخنان خود را به برجام و موقعیت های به وجود آمده اختصاص داد و اینکه وضعیت بحرانی منطقه احتیاج به همکاری، همبستگی و اهتمام ورزیدن بر مفاهیم مشترک فیمابین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن انقلاب در اردن

برگزاری جشن انقلاب در اردن