مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 09:362016-02-11سياسي

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی در راه آرمان های انقلاب است


عضو ائتلاف اصولگرایان استان لرستان گفت: حضور مردم درصحنه، حمایت عملی از گفتمان انقلاب اسلامی و تبعیت از خط امام(ره) است و بیانگر ایستادگی در راه آرمان های انقلاب است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، "با اشاره به لزوم شرکت عموم مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دهنده تشکر عملی آن ها از امام راحل(ره)، پاسداشت زحمات همه انقلابیون و فجر آفرینان و به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه تحکیم مبانی انقلاب اسلامی در سایه حضور مردم در صحنه متجلی می شود، افزود: حضور مردم در صحنه هایی نظیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سبب تحکیم و تقویت پایه های انقلاب اسلامی شده و در واقع این حضور حمایت عملی از گفتمان انقلاب اسلامی و تبعیت از خط امام(ره) است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان لرستان حضور در عرصه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را سبب ساز خیر و برکت برای عموم مردم خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و نیز تضمین امنیت کشور و جلوگیری از نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف از برکات حضور گسترده مردم درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی در راه آرمان های انقلاب است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی در راه آرمان های انقلاب است