مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 09:302016-02-11اقتصادي

ارتقای صادرات از رویکردهای جدی منطقه آزاد انزلی است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه ارتقای صادرات یکی از رویکردهای جدی در منطقه آزاد انزلی است، گفت: بندر کاسپین تنها بندر شمال کشور است که در راستای صادرات به روسیه در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در گیلان، اکبر ترکان، روز گذشته در مراسم افتتاح طرح های سازمان منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه مناطق آزاد پیشانی کشور هستند، اظهار کرد: مناطق آزاد از نظر فضای کسب و کار به دلیل وجود معافیت مالیاتی، گمرکی، قانون کار و معافیت از مقررات پولی و بانکی از وضعیت بهتری در رونق کسب کار برخوردار هستند.

وی با اشاره به رتبه متوسط کشور در عرصه کسب و کار، افزود: در مناطق آزاد فضای بهبود کسب و کار از وضعیت بهتری برخوردار است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

ترکان با اشاره محورهای سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری در خصوص مناطق آزاد، گفت: طبق بند 11 سیاست های اقتصاد مقاومتی ماموریت مناطق آزاد گسترش و تسهیل تولید، توسعه صادرات، انتقال فناوری های پیشرفته و نیازهای ضروری و نیازهای مالی کشور از خارج است.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد طبق سیاست های مذکور در حال حرکت است، گفت: ارتقای صادرات یکی از رویکردهای جدی در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد انزلی است زیرا بندر کاسپین تنها بندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای صادرات از رویکردهای جدی منطقه آزاد انزلی است

ارتقای صادرات از رویکردهای جدی منطقه آزاد انزلی است