مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 06:012016-02-11بين الملل

اقلیم کردستان در معرض انفجار اقتصادی


در پی ناتوانی دولت اقلیم کردستان به پرداخت حقوق کارمندان، معلم ها و افراد پلیس راهنمایی و رانندگی اعتصاب کرده اند و پزشک ها نیز تهدید به اعتصاب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دیپلماسی ایرانی، بحران اقتصادی در کردستان به مرحله بی سابقه ای رسیده است.

منطقه ای که تا دو سال پیش به رشد اقتصادی خود می بالید اکنون با چنان بحران اقتصادی ای دست و پنجه نرم می کند که هر آن بیم فروپاشی اش می رود.

در تازه ترین اتفاق در این زمینه، دامنه اعتصاب کارمندان بخش خدمات عمومی در سلیمانیه به پلیس های راهنمایی و رانندگی رسیده است که به دلیل تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوقشان دست به اعتصاب زده اند.

در اربیل نیز پزشک ها تهدید به اعتصاب کرده اند و گفته اند اگر دولت به مطالبات آنها توجه نکند و حقوقشان را به طور کامل نپردازد اعتصاب خود را گسترش خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه العرب، چاپ لندن، این اتفاق در حالی می افتد که اقلیم کردستان با بحران شدید اقتصادی به دلیل کاهش قیمت نفت مواجه است.

در عین حال مسعود بارزانی که دوران ریاستش بر اقلیم رو به پایان است تصمیم دارد همه پرسی غیر الزام آور اعلام استقلال را برگزار کند.

اقدامی که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران به دلیل انحراف افکار عمومی از بحران شدید اقتصادی کشور در این برهه زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیم کردستان در معرض انفجار اقتصادی

اقلیم کردستان در معرض انفجار اقتصادی