مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 00:412016-02-10سياسي

کاندیدای اصولگرای حوزه های انتخابیه نهبندان وسربیشه مشخص شد


دبیر اجرایی همیاران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ا ینکه هسته های اصولگرایی در شهرستانهای خراسان جنوبی تشکیل شده است گفت: کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه مشخص شد.

- علی اکبر تناکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند" اظهار داشت: با توجه به نظر مثبت هسته های اصولگرایی نهبندان و سربیشه نظر افضلی به عنوان کاندیدای شورای معتمدین اصولگرایی استان خراسان جنوبی مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمک به برگزاری انتخابات سالم یکی از وظایف شورای اصولگرایان است افزود: در هر شهرستانی یک هسته اصولگرایی تشکیل شده که برای انتخاب کاندیدای اصلح نظر اصلی را هسته شهرستانی مشخص می کند.

وی بیان کرد: بعد از اخذ نظر حوزه های شهرستانی، مجدد شاخصه هایی که بر مبنای رهبری، تدین، کارایی، شجاعت، دلسوزی است را لحاظ و مقبولیتی که در سطح استان دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی همیاران انقلاب در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما هر ده روز نظر سنجی هایی را انجام و نتایجی حاصل می شود و به زودی همراه با شاخصه ها از داخل آنها لیست ما بسته می شود گفت: تاکنون بخش عمده ای از کار انجام شده اما بحث انعطاف یکی از شاخصه های کار است که نظر مردم و مقبولیت باید لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای اصولگرای حوزه های انتخابیه نهبندان وسربیشه مشخص شد

کاندیدای اصولگرای حوزه های انتخابیه نهبندان وسربیشه مشخص شد