مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 23:462016-02-10دانش

رییس دانشگاه آزاد لرستان: رویکرد دانشگاه آزاد انتخاب مدیران درون مجموعه است


در حال حاضر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب مدیران از درون مجموعه دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از الیگودرز، یداله ملکی امشب در مراسم معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با اشاره به لزوم بازنگری در چگونگی ارزیابی عملکرد مدیران اظهار داشت: برخی اوقات در ارزیابی عملکرد مدیران دچار افراط و تفریط می شویم و بی شک در این بخش بسیار آسیب پذیر بوده ایم.

وی افزود: هنگامی که می خواهیم عملکرد یک مدیر را مورد بررسی قرار دهیم، لازم است در کنار نقاط ضعف خدمات و اقدامات ارزشمند وی راهم مدنظر قرار دهیم تا یک نتیجه عادلانه به دست آید.

ملکی با اشاره به اینکه در مدیریت اشتباه و حتی تخلف هم وجود دارد، افزود: متاسفانه اکثر اوقات ملاک های ماندگاری برای انتخاب مدیران لحاظ نمی کنیم و بدون توجه به نقاط مثبت تنها به فکر کشف عیب ها و ایرادها هستیم.

وی با اشاره به اینکه از انتخاب مدیران خارج از مجموعه ضربات غیر قابل جبرانی خورده ایم، افزود: در حال حاضر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب مدیران از درون مجموعه دانشگاه است.

رییس دانشگاه آزاد لرستان اظهار داشت: ما در استان لرستان از جهت استفاده از نیروهای خودمان بهره کافی را نبرده ایم و بی شک این مهمترین آسیب است که از این ناحیه زیان بسیاری دیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد لرستان: رویکرد دانشگاه آزاد انتخاب مدیران درون مجموعه است

رییس دانشگاه آزاد لرستان: رویکرد دانشگاه آزاد انتخاب مدیران درون مجموعه است