مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 23:012016-02-10سياسي

نسل چهارم انقلاب بدون هیچ چشم داشتی در راه خدا تلاش می کنند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا گفت: نسل چهارم انقلاب همچون نسل اولی ها بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

- محمد سلیمانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز،" با بررسی جوانان صدر انقلاب ونسل چهارم انقلاب اسلامی بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم در گفتار خود بدان اشاره نمودند جوانان کنونی اگر بیشتر از جوانان ابتدای انقلاب نباشند کمتر از آن نیز نیستند، نسل چهارم انقلاب همچون نسل قبل بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: همانگونه که در تاریخ انقلاب بارها وبارها مشاهده کردیم پیش قراولان مبارزه با حوادث وجریان های نفوذی دانشجویان بوده اند ، اکنون نیز همچون گذشته با تحلیل درست از فضای کنونی جامعه می توان در حفظ دستاوردهای این انقلاب پیش قدم بود.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به تفاوت های فضای پس از انقلاب از نظر علمی و سیاسی با دستاوردهای قبل از انقلاب افزود: به تعبیر همان شعر میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است، قبل از انقلاب حکومت شاهنشاهی با آن همه عظمت قانونی همچون کاپیتالاسیون را پذیرفت که کمتر کشوری زیر بار آن می رفت و با این حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل چهارم انقلاب بدون هیچ چشم داشتی در راه خدا تلاش می کنند

نسل چهارم انقلاب بدون هیچ چشم داشتی در راه خدا تلاش می کنند