مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 20:412016-02-10سياسي

با حضور 100 دانش آموز صورت گرفت برگزاری نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای در اقلید


نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای اقلید با حضور 100 دانش آموز دبستان دخترانه شهید دباغچی و پسرانه شهید شریفی در کتابخانه صادق آل محمد (ع) این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اقلید، نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای عصر امروز با حضور 100 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی از مدارس شهید دباغچی و شاهد شهید احمد شریفی در کتابخانه صادق آل محمد این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی اقلید در ابتدای این نشست، اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده باهدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب را از اهداف اصلی برگزاری این نشست ها برشمرد.

سید حسین افضلی با اشاره به تأثیر نشست کتاب خوان در توسعه و ارتقای فرهنگی و علمی بیان داشت: با برگزاری نشست های کتاب خوان می توان زمینه مناسب برای بهره گیری بهتر و بیشتر افراد در راستای کسب علم و دانش در زمینه های مختلف را ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای اقلید علاوه بر ارائه و معرفی کتاب توسط حمیدرضا نیکویی، محمدجواد قربانی، علیرضا زرین کلاه، محمدرضا رحمانی فرد از دبستان شاهد شهید احمد شریفی و دو دانش آموز دیگر از دبستان شهید دباغچی این شهرستان، علیرضا صابری و سجاد اسلمی از دبستان شاهد شهید احمد شریفی نیز به شاهنامه خوانی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 100 دانش آموز صورت گرفت برگزاری نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای در اقلید

با حضور 100 دانش آموز صورت گرفت برگزاری نخستین نشست کتاب خوان مدرسه ای در اقلید