مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 20:312016-02-10سياسي

جشن انقلاب در دانشکده سما کرمانشاه برگزار شد


مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های ازاد کرمانشاه، رییس مرکزآموزشی و فرهنگی سما کرمانشاه و جمعی از کارکنان، - اساتید و دانشجویان در دانشکده سما برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمانشاه؛ مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل الله وردی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های ازاد اسلامی استان ، سیروس احمدی معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرمانشاه و جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان در مورخ 94/11/21در سالن آمفی تئاتر دانشکده سما کرمانشاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای احمدی ضمن خیر مقدم و عرض سلام و صلوات بر شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و درود بی پایان بروح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر پر برکت برای مقام معظم رهبری ، فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را تبریک عرض نمود.

وی در ادامه به بررسی مفاهیم انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی یک تغییر و دگرگونی در تمام ابعاد ایجاد نموده و امروزه ما این تغیرات را در کلیه عرصه های اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی ، علمی و اجتماعی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن انقلاب در دانشکده سما کرمانشاه برگزار شد

جشن انقلاب در دانشکده سما کرمانشاه برگزار شد