مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:252016-02-10سياسي

حضور مردم مقدمه ای برای ورود ملی به صحنه انتخابات آینده است


حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن واقعا برای دشمنان بین المللی و منطقه ای جنبه بازدارنده دارد و حمایت مردم را از سیاست های جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر علی لاریجانی درباره برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران با فراست و تیزبینی در مقاطع مختلف حضور تاثیرگذاری در حرکت کلی جامعه ایران داشته اند.

وی با بیان این که این بار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای پیروزی هایی است که ملت ایران در عرصه های دیپلماسی و مسائل منطقه ای بدست آورده است ، اظهار کرد: ملت ایران جایگاه رفیعی را در منطقه به دست آورده است.

وی با بیان این که پس از سال ها مشکلاتی را که غربی ها در عرصه هسته ای برای ایران به وجود آورده بودند با استقامت ملت ایران خون شهدای انقلاب و پایداری خانواده معظم شهدا به نتیجه رسید ، متذکر شد: الحمدلله مذاکرات هسته ای به نتیجه رسید و فضای جدیدی را بوجود آورد.

در مسائل منطقه ای نیز با وجود آشفتگی در منطقه و حضور جریان های مختلف تروریستی، جنگ و بحران های موجود در سایر کشورها ملت ایران به دلیل آراستگی فکری و رفتاری از امنیت خوبی برخوردار است.

رییس نهاد قانونگذاری کشور با بیان این که این پیروزی ها و حضور مردم در صحنه سبب می شود تا این شرایط ادامه یابد ، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم مقدمه ای برای ورود ملی به صحنه انتخابات آینده است

حضور مردم مقدمه ای برای ورود ملی به صحنه انتخابات آینده است