مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:212016-02-10اقتصادي

سهم کشور ایران در رقابت با کشورهای منطقه افزایش می یابد


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، جذب سرمایه بخش خصوصی و افزایش سهم ایران در رقابت با کشورهای منطقه را از اهداف ایجاد زیرساخت های بندر خلیج فارس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد سعیدنژاد امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه های بندری و دریایی بندر شهید رجایی اظهارداشت: طرح احداث تاسیسات زیر بنایی بندر خلیج فارس، مهم ترین پروژه حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان در دهه فجر سال جاری است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی، آماده سازی و واگذاری 130 هکتار پسکرانه جدید به متقاضیان را از مهم ترین اقدامی خواند که پس از عملیاتی شدن این طرح در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی مشتمل بر زیرساخت هایی همچون آب، برق، جاده، فاضلاب، فیبر نوری و .

ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استفاده از فرصت های موجود برای افزایش سهم کشور در رقابت با کشورهای منطقه، توسعه صنعت بانکرینگ، سودآوری و ایجاد اشتغال را از اهم اهداف توسعه زیرساخت های بندر خلیج فارس برشمرد.

سعیدنژاد، با اشاره به تردد زیاد کشتی ها در تنگه هرمز به عنوان یک فرصت مهم اقتصاد دریایی، از سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی توسط بخش خصوصی خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کشور ایران در رقابت با کشورهای منطقه افزایش می یابد

سهم کشور ایران در رقابت با کشورهای منطقه افزایش می یابد