مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:212016-02-10سياسي

تأکید فرماندار ماسال بر حمایت از کارآفرینان


فرماندار ماسال بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در راستای اشتغالزایی توسط مسئولان نهادها و اداره های مربوطه این شهرستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ماسال، قاسم نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح دو واحد تولیدی این شهرستان در دهمین روز از دهه مبارک فجر حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار کرد: روسای اداره ها و دستگاه های اجرایی شهرستان اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

به گفته فرماندار ماسال، اداره هایی مانند فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و .

می توانند کمک قابل توجهی را به پروژه های تولیدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: کسب اطلاعات و مهارت های لازم برای راه اندازی کسب و کار توسط کارآفرینان و نیروی انسانی زیرمجموعه آنها امری مهم است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: برای راه اندازی واحدهای تولیدی نان سنتی روستای آماسید رضای دلیجان و کارگاه تولیدی لباس شاندرمن بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

علی حسینی با بیان اینکه بهره برداری از دو واحد تولیدی مذکور برای 12 نفر به طور مستقیم و حدود 14 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است، تصریح کرد: این دو پروژه توسط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید فرماندار ماسال بر حمایت از کارآفرینان

تأکید فرماندار ماسال بر حمایت از کارآفرینان