مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:152016-02-10اقتصادي

سمگا 1000 ریال سود تقسیم کرد


مجمع عمومی و فوق العاده سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات رییسه تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، گروه مالی گردشگری نخستین شرکت خصوصی گردشگری و جهانگردی ایران، در یکسال گذشته برای هر سهم یک هزار و 280 ریال سود شناسایی کرد که در مجمع عمومی این شرکت مصوب شد که یک هزار ریال آن بین سهامداران تقسیم شود.

همچنین در مجمع فوق العاده این شرکت افزایش سرمایه 250درصدی مورد تصویب قرار گرفت؛ این شرکت سرمایه خود را از 800میلیارد ریال به 2 هزار میلیارد ریال افزایش داد.

این افزایش سرمایه تماماً از محل آورده نقدی یا همان سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صورت می گیرد و برای افزایش سرمایه 120میلیاردی، پذیره نویسی هر سهم با قیمت 350 تومان تصویب شد و سهامداران باید به تعداد حق تقدم خود این مبالغ را به حساب شرکت در آینده واریز کنند.

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سهامی عام) که به اختصار سمگا" نامیده می شود نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور است که به عنوان اولین عضو بخش خصوصی ایران در سازمان جهانی جهان گردی (UNWTO) درآمده است.

مهم ترین هدف آن توسط بنیان گذاران آن، انتفاع سهامداران و توسعه صنعت گردشگری کشور و سرمایه گذاری در این بخش از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمگا 1000 ریال سود تقسیم کرد

سمگا 1000 ریال سود تقسیم کرد