مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:112016-02-10اقتصادي

تولید مرغ گوشتی در استان اردبیل افزایش می یابد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تولید مرغ گوشتی در استان اردبیل افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهلول تکلوی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح فارم 5 مرغ مادر گوشتی آرتا جوجه سبلان اردبیل اظهار داشت: فارم 5 مرغ مادر گوشتی آرتا جوجه سبلان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی و مسئولان استانی افتتاح شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: ظرفیت این واحد 93 هزار و 500 قطعه است که با راه اندازی آن برای تعداد 57 نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی گفت: هزینه صرف شده برای راه اندازی این طرح 13 میلیارد و 500 میلیون تومان است که از این مقدار 34 درصد از محل تسهیلات بانکی با عاملیت بانک سپه و مابقی آورده شخصی خود سرمایه گذار بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: با بهره برداری از فارم 5 مرغ مادر گوشتی در اردبیل شاهد توسعه و افزایش گوشت مرغ در اردبیل می شویم.

تکلوی افزود: این شرکت تحت پوشش زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ بوده و بایستی سایر مرغدارای های گوشتی استان را نیز تحت پوشش خود قرار دهد به گونه ای که گوشت مرغ و جوجه یک روزه ای که تحت عنوان مازاد بر نیاز استان تولید می شود، شرکت باید سیاست گذاری لازم در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مرغ گوشتی در استان اردبیل افزایش می یابد

تولید مرغ گوشتی در استان اردبیل افزایش می یابد