مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:102016-02-10سياسي

انقلاب ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم است


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انقلاب ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، محمود الله مرادی ، امروز(چهارشنبه 21 بهمن ماه) در آیین پاسداشت دهه مبارک فجر در کتابخانه شهید مطهری سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی حقیقتی است که امروزه صدای آن به همه جهانیان رسیده و صرفاً منوط به داخل کشور نیست.

وی با تأکید بر این که انقلاب ایران اسلامی پرچمدار توحید در مبارزه با ظلم و ستم است، افزود: از اوایل انقلاب تاکنون دشمنان از همه حربه ها و توطئه های خود برای براندازی این انقلاب استفاده کردند اما در سایه رشادت های شهدا و دلاورمردی های ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری موفق به براندازی انقلاب نشده و نمی شوند.

الله مرادی، دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران دارد که روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.

وی گفت: به برکت خون شهدا با رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت های همه جانبه مردم ایران اسلامی پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه های علمی و فن آوری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم است

انقلاب ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم است