مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:012016-02-10اقتصادي

دومین استخر بین المللی کشور در قزوین افتتاح می شود


مدیر مجتمع توریستی، تفریحی و ورزشی تالار شهر گفت: دومین استخر بین المللی کشور تا تابستان سال95 در قزوین افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، حمیدرضا حاجی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح فاز نخست مجتمع توریستی، تفریحی و ورزشی تالار شهر قزوین که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین افتتاح شد، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دومین استخر بین المللی کشور تا تابستان سال95 در قزوین افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه استخر آزادی تاکنون تنها استخر بین المللی کشور محسوب می شود، عنوان کرد: دومین استخر بین المللی در قزوین تابستان سال 95 افتتاح می شود.

مدیر مجتمع توریستی، تفریحی و ورزشی تالار شهر با اشاره به اینکه استخر بین المللی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی شیرجه، واترپلو و دیگر ورزش های آبی را دارد، بیان کرد: این استخر دارای مؤلفه های استانداردهای جهانی است.

حاجی با اشاره به اینکه این مجموعه با اعتباری بیش از 60 میلیارد تومان در قزوین افتتاح می شود، تصریح کرد: این درحالی است که مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی قابلیت جذب گردشگران را از سراسر کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مجتمع توریستی، تفریحی و ورزشی تالار شهر به مناسبت دهه مبارک فجر در قزوین افتتاح شد، اظهار داشت: فاز نخست با اعتباری بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین استخر بین المللی کشور در قزوین افتتاح می شود

دومین استخر بین المللی کشور در قزوین افتتاح می شود