مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:002016-02-10اقتصادي

مشکلات باید واقع بینانه بررسی شوند


مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید به مشکلات واقع بینانه نگاه شده و صداقت عمل در بررسی ها لحاظ شود تا حق کسی ضایع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کریم یاوری در اولین همایش توانمندسازی کارگران در پساتحریم در گرگان اظهار کرد: در بحث مربوط به کارگران باید هم حق و حقوق کارگر و هم اجحاف به بیت المال در بررسی ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: باید مانع از سوء استفاده از بیت المال شد و ویژگی های مقرری بگیران از جمله بیکار شدن بدون میل و اراده، مشمول قانون کار، حق بیمه تامین اجتماعی و آماده به کار بودن کارگر در این حوزه باید لحاظ و مد نظر قرار گیرد.

یاوری با بیان اینکه کارگروه های سازمان و اداره کار می توانند کمک کننده حل مشکلات کسب و کار و مشاغل استان گلستان باشند، افزود: کمیته های پنج گانه مشترک سازمان و اداره کار در بخش هایی همچون مشمول بند 148 قانون کار، بررسی کارهای سخت و زیان آور، آموزش های فنی و حرفه ای و حوادث ناشی از کار هستند که در فعالیت ها هم به حقوق کارگران توجه دارند و هم به حق سازمان و می توانند در کنار حمایت از افراد مشمول بیمه بیکاری از ضایع شدن حق سازمان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات باید واقع بینانه بررسی شوند

مشکلات باید واقع بینانه بررسی شوند