مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 17:562016-02-10حوادث

برخورد آردی و پیکان، اورژانس هوایی را به سرند کشاند


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد دو خودرو پیکان و آردی در جاده خواجه-ورزقان چهار پایگاه اورژانس شهرستان هریس و بالگرد اورژانس هوایی را به محل حادثه کشاند.

- حبیب حسینقلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این حادثه چهارشنبه بیست و یکم ساعت 16 در جاده خواجه -ورزقان، حوالی روستای سرند روی داد.

وی افزود: در این حادثه که دو دستگاه خودرو سواری پیکان و آردی بهم برخورد کرده بودند، پایگاه های اورژانس 115 خواجه، سرند، ینگجه و شیخ رجب و همچنین بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام شدند.

حسینقلی زاده ادامه داد: در این حادثه بعد از تصادف خودرو آردی دچار آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: با بررسی تکنسین های اورژانس 115، 9 مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، 3 تن توسط بالگرد اورژانس هوایی و 6 تن توسط آمبولانس های پایگاه های شهرستان هریس به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.

وی افزود: در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدومان است، تماس همزمان با عوامل امدادی، زمان رسیدن نیروهای امدادی کاهش می یابد و مردمی که در صحنه حوادث هستند و در زمان فرود بالگرد، هرگز نباید به بالگرد نزدیک بشوند، که خطرات ایمنی فراوانی برای افراد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد آردی و پیکان، اورژانس هوایی را به سرند کشاند

برخورد آردی و پیکان، اورژانس هوایی را به سرند کشاند